Szanowni Państwo, dołożyliśmy wszelkich starań aby zamawianie preparatów w ElixirZdrowia.pl było proste i intuicyjne.
Proces składania zamówienia wygląda następująco:
1. Wyszukaj produkt, którym jesteś zainteresowany i włóż go do koszyka naciskając przycisk „do koszyka”. Możesz skorzystać z wyszukiwarki produktów, która jest szybkim sposobem odnalezienia pożądanego produktu lub też znaleźć dany preparat w jednej z wielu kategorii tematycznych grupujących nasz asortyment;
2. Jeżeli chcesz dodać kolejne produkty kliknij przycisk „kontynuuj zakupy”, jeśli skończyłeś zamawianie produktów kliknij „przejdź do kasy”. Po przejściu do kasy od finalizacji transakcji dzielą Cię już tylko trzy krótkie etapy.
3. Krok 1: Wybierz dostawy (odbiór w punkcie) oraz formę płatności (przelew zwykły, szybki przelew internetowy, karta płatnicza). W tym momencie możesz również edytować ilość zamawianych produktów. Gdy będziesz gotowy kliknij przycisk „Złóż zamówienie”;
4. Krok 2: Jeżeli jesteś naszym nowym klientem i nie masz konta w naszej aptece - zarejestruj się. UWAGA: rejestracja nie jest wymagana do złożenia zamówienia, ale daje ona naszym Użytkownikom wiele korzyści, np. zapamiętanie danych adresowych do wysyłki, dostęp do historii zamówień oraz wiele innych. Następnie należy podać adres do wysyłki i kliknąć „Przejdź do podsumowania”.
5. Krok 3: Podsumowanie zamówienia, sprawdź ostatecznie poprawność zamówienia i jeśli wszystko się zgadza kliknij „Złóż zamówienie”.
6. Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany do Ciebie e-mail z linkiem aktywacyjnym, w który należy kliknąć aby potwierdzić zamówienie.
7. Po potwierdzeniu zamówienia, nasi pracownicy będą wysyłać do Ciebie kolejne e-maile z informacją o statucie zamówienia.
Anulowanie lub zmiana zamówienia
Aby anulować złożone zamówienie, zmienić ilość , usunąć z niego wybrany produkt czy też zmienić wybraną formę płatności lub dostawy, wyślij do nas e-mail pod adres kontakt@elixirzdrowia.pl z numerem Twojego zamówienia i dokładnym opisem zmian.
Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu: 89 534 87 10
UWAGA: Naturalnie nie możemy wprowadzić już żadnych zmian w Twoim zamówieniu jeśli zostało ono zrealizowane i wysłane do Ciebie.
Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania = do 5 dni roboczych
Czas realizacji zamówienia: to czas, który upłynie od momentu przyjęcia przez nas Twojego zamówienia do momentu wydania zamówienia z Apteki. Zamówienia płatne kartą zostają przyjęte do realizacji gdy tylko karta zostanie zautoryzowana, co następuje zazwyczaj w przeciągu 24h. Zamówienia płatne przelewem są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym – co trwa najczęściej również 24h.
Zamówienie jest kompletowane do 5 dni roboczych.